360 graden fotografie

  • Een virtuele tour van je bedrijf
  • 3 foto's/ruimtes
  • Extra foto/ruimte € 65,-
€ 250,-

Laat je bezoekers op een interactieve manier rond kijken in je bedrijfsruimte. Van een volledig interactieve belevenis tot binnen kijken d.m.v Google Streetview, het kan allemaal! Gemakkelijk te implementeren op iedere Maakum website, Google Maps en gemaakt om te delen op social media.

 

Onze fotograaf maakt een afspraak met je, wij zorgen voor de plaatsing op je website en, indien gewenst, de integratie met Google Streetview. Neem contact met ons op voor meer informatie over deze dienst.

Vermeldingen met foto's en een virtuele rondleiding hebben twee keer meer kans om de interesse te wekken.

Uit onderzoek is gebleken dat wanneer consumenten naar bedrijven zoeken, ze in 44% van de gevallen een kaart zoals van bijvoorbeeld Google Maps gebruiken.

Details van het onderzoek

In juli 2015 is door een onafhankelijk onderzoeksbureau (bron: Google Inc.) een kwantitatief marktonderzoek uitgevoerd om erachter te komen welke invloed virtuele rondleidingen hebben op de toenemende interesse van consumenten in lokale bedrijven (met name bij het reserveren van een hotel of restaurant).

Overzicht downloaden [pdf - in het Engels]

  • Er is online onderzoek gedaan bij consumenten die de afgelopen 30 dagen online hadden gezocht naar een restaurant of hotel (op een willekeurig apparaat).
  • Tussen 21 juli en 2 augustus zijn reacties verzameld van 1201 respondenten.
  • Er waren verschillende versies gemaakt van een lokale bedrijfsvermelding (een voor een hotel, de andere voor een restaurant) met basisinformatie, foto's en/of een virtuele rondleiding (voor elke versie werd dezelfde inhoud gebruikt).
  • Respondenten werd gevraagd één van de verschillende versies voor elk bedrijf te bekijken (in willekeurige volgorde). Elke respondent bekeek het volgende:
    • 1 hotelvermelding + 1 restaurantvermelding en
    • 1 vermelding met een virtuele rondleiding + 1 vermelding zonder een virtuele rondleiding

    Opmerking: De presentatie van de verschillende vermeldingen was gelijkmatig willekeurig en consequent.

  • Na het bekijken van elke vermelding moesten de respondenten hun interesse in het boeken van een reservering beoordelen.
  • De beoordelingen voor de verschillende vermeldingen (met of zonder rondleiding) werden bijeengevoegd om inzicht te krijgen in het effect van virtuele rondleidingen op de interesse in het bedrijf.